goede dienstverlening op hedendaagse wijze
Waarom vind je dat zo sterk?
oog voor klantvriendelijkheid, kwaliteitsbewaking, duiding, communicatie,....
Er zullen zeker ook dingen anders of beter kunnen rond de algemene dienstverlening van de gemeente. Wat is dat volgens jou?
Voor sommige dienstverlening is meer privacy vereist dan een publiek loket toelaat. Het kan niet de bedoeling zijn dat de wachtende personen die achter je zitten gewoon kunnen meeluisteren als je details over je medische toestand wil geven om je vraag duidelijk te maken. Misschien is het mogelijk duidelijk (duidelijker) te maken dat je ook op een andere plek, met meer privacy, kan worden verder geholpen.
Ga je voor bepaalde dienstverlening soms naar een andere gemeente?
ja
Waarvoor ga je dan eventueel naar deze gemeente en welke gemeente is dat?
bibliotheek (Dilbeek), containerpark (Pepingen), cultuuraanbod, verenigingen
Heb je nog geheel andere of vernieuwende suggesties rond de algemene dienstverlening van de gemeente?
ondersteuning van verenigingen (ook voor verenigingen die pajottenlandbreed of nog breder werken, maar ook een Lenniks publiek bedienen)